Puheenjohtajan tervehdys

Hei !

Mukavaa kevätpäivää kaikille. Metsästys- ja koekausi saatiin pakettiin. Lumien saapuessa kelit ei kaikilta osin suosineet harrastajia. Kokeita jouduttiin siirtämään sekä lopulta perumaan. Harmittavia tilanteita kaikkien, niin osallistujien kuin järjestäjien kannalta.

Vuosikokous pidettiin Oulun keilahallilla 10.3. Tapani Sipilä veti kokouksen hyvällä rutiinilla läpi. Isot onnittelut vuosikokouksessa palkituille koirille ja aktiivisille tuomareille, palkitut löytyy jäsentiedotteen välilehdeltä 2024 👏 Allekirjoittanut valittiin jatkamaan puheenjohtajan pestiä, kiitos luottamuksesta 🙏 Raimo Keinänen jätti johtokuntatyöskentelyn tähän tähän kauteen. Kiitos Raimolle kerhon eteen tehdystä työstä! Raimon tilalle valittiin Aki Tanskanen Raahesta ja Akin varalle Antti Tuomikoski Raahesta. Markku Sippari siirtyi varajäseneksi ja hänen tilalle valittiin Risto Ervasti Oulusta. Kiitos Markulle myös kerhon eteen tehdystä työstä, jospa nyt olisi aikaa jatkaa kiinnostusta herättäneiden videoiden tekoa 🙂 Kauden kokoukset ovat sujuneet hyvässä hengessä ja siitä kiitos johtokunnan jäsenille.

Huomionarvoiset onnentoivotukset ansaitsee Arvo Suutarinen täytettyään 100 vuotta! Kerho muistaa Arvoa kunhan juhlahumu hieman helpottaa. Arvo on kerhon perustajajäseniä. Pääpaino kasvatustyössä on suuntautunut suomenajokoiriin ja karkeakarvaisiin saksanseisojiin. Onnittelut Arvolle!

Kauden päätapahtumaan Kilpaan Mikkeliin pääsi alueeltamme kaksi koiraa. Vekelän Jaromir om. Mauri Koskela oli vielä kolmen ajon jälkeen kiinni voitonsyrjässä, mutta sitten joku ”nykäisi tikkarin suusta” (Sipilän Tapanin lainaus) ja kolmas ajo jäi lyhyeksi. Kolmas sija kilvassa on erinomainen suoritus. Arialin Ajatus sijoittui 7:ksi Ari ja Arto Hentilän ohjauksessa. Onnittelut koirille kuin omistajille!!

Erämessut järjestettiin SAJ:n kanssa yhteistyössä. Kerho vastasi messujen talkootyöstä. Isot kiitokset messujen aktiiveille! Talkootyö jaettiin kaikkien aluekarsintalohkojen välillä ja se onnistui mielestäni erinomaisesti! Koitetaan seuraaville messuille keksiä uusia metkuja.

Muistetaan näin luppokaudella niitä parhaimpia jahtikavereita tarjoamalla aktiviteettejä, jotta ei kupeet pullota syksyllä!

Kerhoterveisin

Harri Rautioaho

Pohjois-Pohjanmaan Ajokoirakerho ry                                             HALLITUS 2024

Puheenjohtaja
Harri Rautioaho                         Oulainen                                             harri.rautioaho@gmail.com        040  7161 027

varapuheenjohtaja
Arto Hentilä                                Kuusamo                                            arto.hentila@pp.inet.fi                040 5241 542

sihteeri/ rahastonhoitaja
Kaisa Väyrynen                         Liminka                                                kaisa.k.vayrynen@gmail.com    044 9717 985

Varsinaiset jäsenet

Aki Tanskanen                             Raahe                                                    mense76@gmail.com                050 5182 576

Sanna Lohela                              Ii                                                             sanna.lohela@gmail.com            040 5717 728

Risto Pekki                                   Vihanti                                                 risto.pekki@kotinet.com             040 8312 688

Risto Ervasti                                Kello                                                     risto.ervasti@gmail.com              050 3987 761

Mauri Koskela                            Oulainen                                             mauri.koskela55@gmail.com     040 0580 842

Varajäsenet

Markku Sippari                           Oulu                                                     sipparimarkku@gmail.com    044 2390 262

Jaakko Ellalla                               Ii                                                             jaakko.ellala@gmail.com                045 3485 597

Tuomo Hänninen                      Kuusamo

Pekka Eskola                               Raahe                                                  eskolapekka2@gmail.com          040 0286 892

Antti Tuomikoski                       Raahe                                   antti.tuomikoski@raahenvoima.com 040 5936 927

Arto Rosenqvist                        Oulainen                                             arto.rosenqvist@kotinet.com   040 5208 036

Jäsenmaksut

Ainaisjäsen 300€, vuosijäsen 30€, perhejäsen 20€, vapaa vuosijäsen 0 €. Vapaavuosijäsenyyden voi saada vuonna 2024 70 vuotta täyttänyt jäsen, oltuaan yhtäjaksoisesti jäsen 10 vuoden ajan, syntymäaika tulee itse ilmoittaa sihteerille.

Mikäli haluat liittyä jäseneksi maksa tilille FI57 5516 0240 0555 13 OKOYFIHH ylläolevan hinnaston mukainen maksu. Laitathan viestikenttään sähköposti sekä kotiosoitteen.